A hatékonyság növekedése kitapintható. Igaz azzal a kis szépséghibával, hogy 2012. február második felében még nem tud adni az önkormányzat 2011-es főkönyvi kivonatot és szállító naplót, pedig január 20-án elvileg be kellett adni az ÁFA bevallást, amihez a 2011. decemberi számlákat rögzíteni kellett a főkönyvben.
Szerintem össze kellene vonni valamelyik osztályt a könyveléssel, hátha akkor esetleg még ennél is hatékonyabban tudnának haladni. Türelmesen kivárjuk. :)
Jövő héten véleményezi a maradék két nagyon hatékony bizottság a 2012-es költségvetési-rendelet tervezetét.
A rendelet felülírja a pgm az SZMSZ-ben meghatározott 1 millió forintos saját döntési jogkörét 1,5 millióra, ugyanakkor ebben a szabályozásban nem szerepel a 'költségvetésben meghatározott célokra' kitétel, de az is lehet, hogy ennek nincs semmi jelentősége mivel a ktv. rendelet része.
A jó hír, hogy a 'következő testületi beszámol a testületnek' ebbe a szabályozásba viszont belekerült.
35.§
(1) A közbeszerzési értékhatárt elérő felhalmozási, felújítási, beszerzési feladataiban az önkormányzat közbeszerzési szabályzata alapján kell eljárni.
(2) A közbeszerzési értékhatárt el nem érı, de 1.500.000 Ft-ot meghaladó beruházások, felújítások, beszerzések esetén a kötelezettségvállalás engedélyezésérıl legalább 3 ajánlat bekérése alapján és a Pénzügyi Bizottság véleményezése után a képviselő-testület dönt.
(3) Az 1.500.000 Ft alatti beszerzések, felújítások esetén a Polgármester legalább 3 ajánlat bekérése után saját hatáskörben dönt, melyről a következő testületi ülésen beszámol a testületnek
Persze! Bedobjuk magunkat az időgépbe és már alkalmazzuk is!
(Remélem csak elírás.)
37.§
(1) Ez a rendelet a kihirdetése napján lép hatályba, de rendelkezéseit 2011. január 1-től alkalmazni kell.
(2) A rendelet hatálybelépésével egyidejűleg a Szervezeti és működési szabályzatról szóló többször módosított 7/1999.(05.12.) önkormányzati rendelet 57.§ (4) bekezdése hatályát veszti